L’AMPA

QUI SOM?

Som les famílies que ens organitzem de manera associativa i voluntària amb un objectiu comú: la millora de l’educació dels nostres fills i filles.

L’ AMPA representa l’oportunitat de co-educar fent equip amb l’escola per tal de treballar en l’educació dels nostres fills i filles i defensar els seus interessos.

Som importants i volem fer escola!

QUÈ FEM?

L’AMPA s’encarrega d’organitzar:

• Servei d’acollida (actualment de 7h a 9h i de 16:30h a 18h)
  • Activitats extraescolars.
  • Festes de l’escola, com la Castanyada, Nadal, Fi de curs, etc.
  • Xerrades per a les famílies.
  • Serveis de casalet els dies de lliure disposició de l’Escola i Setmana Santa.
  • Proveir a l’escola dels materials que necessiti per completar el programa educatiu.

QUÈ HO FA POSSIBLE?

La quota anual de 20€ que paguem les famílies serveix, en gran mesura, per dotar de recursos a l’escola, així com en millores en les instal·lacions.

A més, mantenim una estreta relació amb l’equip de delegats/es de les classes on es demana la col·laboració puntual dels pares i mares per realitzar diverses activitats.

COM ENS ORGANITZEM?

La Junta és l’òrgan que dirigeix l’Associació i està composta per una sèrie de mares i pares voluntaris que dediquen temps i esforços al correcte funcionament de l’AMPA.

AMPATITZA’T!

Pots participar-hi en alguna comissió, en algun projecte concret que t’interessi o bé de manera puntual, com per exemple decorar l’escola o fer de castanyera.

AVANTATGES SOCIALS

• Si els teus fills i/o filles veuen la teva implicació i participació en la seva vida escolar, augmentarà el seu èxit escolar.
  • Una AMPA activa i organitzada millora la qualitat del centre educatiu.
  • Sentir-nos part d’una escola o institut que funciona, també millora la nostra qualitat de vida i les expectatives de futur dels nostres fills i filles.

AVANTATGES ECONÒMICS

• Fins a un 10% de descompte a la papereria “Lletres i Colors”, comprant allà els llibres de text.
  • Preus especials en les activitats extraescolars i en el servei d’acollida.

FES-TE SOCI/A