L’AMPA

• L’Associació de Mares i Pares d’Alumnes (AMPA) de l’Escola Salvador Sanromà som la majoria de pares i mares dels nens i nenes de l’escola que volem tenir una participació més gran en tot l’entorn escolar dels nostres fills i filles. L’AMPA és una entitat sense ànim de lucre que està inscrita en el Registre d’Associacions de la Generalitat, i que té com a objectiu fonamental millorar la qualitat de l’enyament que reben els nostres fills i filles.
  • Les mares i els pares que formem part de l’associació treballem plegats i en coordinació amb la direcció del centre per tal de defensar els interessos educatius dels nostres infants amb el compromís de millorar el funcionament de l’escola.
  • Només pel fet de ser pares i mares d’alumnes que estudien a l’Escola Salvador Sanromà teniu dret a inscriure-us, participar i assistir a les reunions i assemblees que celebrem, així com a tenir accés a tots els serveis i activitats que oferim. La inscripció i participació és totalment voluntària.
Anuncis

Un pensament sobre “L’AMPA

1. No vaig poguer entregar la solicitud per natació de la meva filla… Ella fa P3 es diu Làia Escudero Fernández…Estic preocupada el meu teléfono es 627947599… Moltes Gracias… @-}–

Fill in your details below or click an icon to log in:

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )