L’AMPA

• L’Associació de Mares i Pares d’Alumnes (AMPA) de l’Escola Salvador Sanromà som la majoria de pares i mares dels nens i nenes de l’escola que volem tenir una participació més gran en tot l’entorn escolar dels nostres fills i filles. L’AMPA és una entitat sense ànim de lucre que està inscrita en el Registre d’Associacions de la Generalitat, i que té com a objectiu fonamental millorar la qualitat de l’enyament que reben els nostres fills i filles.
  • Les mares i els pares que formem part de l’associació treballem plegats i en coordinació amb la direcció del centre per tal de defensar els interessos educatius dels nostres infants amb el compromís de millorar el funcionament de l’escola.
  • Només pel fet de ser pares i mares d’alumnes que estudien a l’Escola Salvador Sanromà teniu dret a inscriure-us, participar i assistir a les reunions i assemblees que celebrem, així com a tenir accés a tots els serveis i activitats que oferim. La inscripció i participació és totalment voluntària.
Anuncis

Fill in your details below or click an icon to log in:

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )